Daha Çok



Geçmişten bugüne değişen çok şey var. Değişmemesi mümkün değil aslında. Olması gereken oluyor; hep olduğu gibi... Olması gereken beni eksiltiyor, enkazlara gömüyor. Benim ruhumdan her adımda bir parça alıp da götürüyor. Getirmiyor geri. Ne götürdüğünü getiriyor ne de yenisini... Her geçen gün biraz daha eksiliyorum.

Biraz daha bıkıyorum kendimden. Kendim! Bir zamanlar nasıl severdim. Sevişlerimi severdim bir zamanlar. Yıldızlar ekleye ekleye severdim. Parmak uçlarıma kalkıp gözlerim kapalı sonsuz kez dönerdim.

Sevdiğim zamanlar ne güzeldim! Ne huzurlu, umutlu, nasıl mutluydum. Yüreğime aşk değerdi ve ben baştan aşağı aşk olurdum. Aşk kokardı saçlarım. Hiç olmadığım kadar fazla olurdum. Ruhum fazlalaşırdı. Ruhum; bedenime sığamayacak kadar çok olurdu. İç organlarımın her biri sevgiyle dolup da taşardı.

Eksildim. Her yeni gün; biraz daha çaldı sevgimi, ruhumu... Umut getirmedi. Kalan umudumu alıp da götürdü. Getirmedi geri.

Nefesim eksildi. Daha çok sigara içtim her geçen gün. Daha çok alkol, daha yüksek sesli müzik, daha çok çığlık, gözyaşı...

Ruhumdan kaybettiğim her parça için daha çok yemek yaptım. Daha çok nefret ettim yemeğin içinden çıkan saçımdan. Daha çok kestim saçlarımı. Bileklerimdeki damarları daha çok inceledim. Kanımın kırmızı tonunu daha çok merak ettim.

Uykularımı da daha çok yitirdim mesela. Eskiden en sevdiğim ne varsa artık daha az sevmeye başladım. Bazı şeyleri az bile sevemedim artık. Gözümden düşüşünü izledim onca insanın. Bazılarının gözümden düşmeyip atladığına da şahit oldum.

Kedimin bile eskisi kadar sevmediğini gördüm yatağımı. Dizlerimde uyumanın o kadar da kıymetli olmadığını çok acı öğrendim.

Bazı şeylerde eksilmedim. Tamamen yitirdim. Ruhumdan hala bazı parçalara sahip olsam da umudumun damlasını tutamadım avuçlarımda. Sevdiğim, yüzüne dokunduğum adamların ardına bakmadan gidişlerini defalarca kez seyrettim.

İstemediğim her şey oldu. Sahip olmak istediğim her şeyden eksilip, yitip giderken; yüreğimde hala 'sevmek' dürtüsünün kalmamasını istedim.

Olmadı. Ruhunu kaybetmiş yüreğim sevme arzusundan hala vazgeçmedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen