Küçük Kız

Bugün ben;
Yorgun, küçük bir kızın gönlünden yazıyorum bu dizeleri.
Hatıralarında boğulmuş,
Nefes almaya devam eden;
Her şeye rağmen.

Bugün ben;
Kırgın, umutsuz bir kızın gönlünden yazıyorum her şeyi.
Hatalarını ilk kez önüne koymuş,
Pişmanlıkla tanışmış bir kız var yanı başımda.
Boğulmaktan yorulmuş;
Bütün nefretini kusuyor hayata.

Ben bugün;
Saçlarını okşadım küçük bir kızın.
Gözlerini öptüm yaşlarla ıslanmış.
Henüz küçük yaşında aşk; canını yakmış.

Ben bugün;
Açılan her kucaktan delicesine kaçan bir kızla tanıştım.
İncinmiş kalbini aldım avuçlarıma.
Hırpalanmış, aldatılmış,
Bir başına bırakılmış küçük bir kız tanıdım bugün.
Korkuları, dağları aşmış.

Acıdım küçük kıza.
Çok acıdım.

Göğsümü yokladığımda ben,
O küçük kıza rastladım.
Küçük kıza değil,
Kendime acıdım ben bugün.
Kendime ağladım.

Ama acıdım o küçük kıza.
Çok acıdım.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen