Herkes Kendi Yoluna

İçimde birikenleri yazmaya kalksam, yol yaparım yanına 

da gelmek ister miyim o yoldan ben bile 

bilmem bunu. Görmek ister miyim yüzünü bir daha? Bilirim ki 

gökyüzüne aynı zamanlarda baktık. Aynı 

yıldıza anlattık sevdayı, aynı yıldıza ağladık. Sonra sildik 

yaşları. Sildi gurur. Hayat sildi yaşları. Kalp 

sildi, beyin sildi. Kalp ve beyin ilk defa ortak bi karar verdi. 

Sonra ne mi oldu? Herkes yoluna baktı. 

Artık iki yabancıydık. Artık tanımıyordum seni. 

Tanıyamıyordum.

.....

Şimdi yollar yapsam da sana, yaptığımla kalırım. Herkes bilir 

ki herkes kendinden sorumludur aşkta. 

Sorumluluktan kaçana da çoktur o yol. Gözüne durur, dizine 

durur. Kalbine durur senin. Demem o ki 

yaptığım yollar yol değildir artık bana. Ne bana ne de bir 

başkasına.


Artık kesişen yol yok. Herkes kendi yoluna.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen