Aşk Borcu

Ben öyle birini sevdim ki,
Bi' nevi intihardı.

Söyleyeceklerim tükenmiş mi yoksa kırgınlıklarım mı geçmiş önüne bilemedim orasını. Bu yazıyı hiçbir zaman okumayacak adam! Asla blogumu açmayacak ve bakmayacak olan adam sana bu satırlar.

Boğazım düğüm, dilim kilit. Bağırsam diyorum sesim çıkmıyor; sussam diyorum içim el vermiyor. Sana söylenecek hiçbir söz yok aslına bakarsan. Bugüne kadar söyleyebileceklerimin hepsini söyledim. Sen dinlemedin veya anlamadın. Ama bu aşkta benim içim rahat. Çünkü ben elimden geleni yaptım. Artık kaçma sırası bende. Belki de benim dönüşüm de olmayacak. Kesin olan tek bir şey var ki gidiyorum. Uzaklara... Olmadığın, olmadığımız şehirlere... Her adımda seni görmeyeceğim caddelere.

Ama şunu da unutma sakın;
Bana koca bir aşk borcun var.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen