Umut Yeşili




Önümdeki boş sayfaya bir o kadar dolu bir kalple bakıyorum saatlerdir. Kalem parmaklarımda döndü bir bir. Defalarca... Saatlerdir kalem, her iki parmağımın arasını dolaştı. Karalanmadı kağıt. Kalbimin dilini beynim çözemedi ilk defa. Saatlerdir konuştuğu dili anlamaya çalışıyor. Şimdiyse bir şeyler saçmalanıyor.

Yalnızlık vardı. Umutsuzluk... Bir huzursuzluk da vardı. Güzel rüyalar vardı sonra. Gerçekler ne kadar acıysa rüyalar o kadar güzeldi. Yalnızca sevgi yoktu, aşk yoktu. Güzel bakan bir çift göz yoktu mesela. Yatağın boş tarafı vardı. Bir nefes eksikti ensemde. Başımın altında bir omuz... Avuçlarımda bir avuç eksikti ve benim nefesim eksikti en çok. En çok ben eksiktim.

Kahvaltıda bir bardak çay eksikti. Akşamları bir kadeh şarap. Yağmurlarda bir tutam kahve kokusu eksikti. Ruhum eksikti bir de.

Güzel olan her şey eksikti.

Sonra sen geldin. Aylardır bekliyormuşum gibi bir çırpıda üstüne giyindin "Bayım"ı. İncecik parmaklarını yüzüme düşen her saç telime bulaştırdın. Umutlarıma bulaştın ansızın. Gecelerime karıştın.

Kalbimin üzerindeki tozları bir çırpıda yok ettin. Kokuna sakladın huzuru ve bir bir bulaştırdın her kıyafetime. Sonra tenime, her hücreme.

Hayatıma bulaştın bir çırpıda. Kahvemin sütü, rakımın buzu, başımın yastığı oldun. Rüyalarımın kahramanı oldun bir gecede.

Sonra tamamlandı her şey biraz biraz.

Yalnız yağmurlar yağmadı elini tuttuğum sokaklara. Göğsünde uyuduğum gecelere yağmadı yağmurlar. Eksikliğini yıldızlar tamamladı. Bir bir el salladılar kayarken. "Hoş geldin!" dediler sana. "Eksilen nefesleri tamamlamaya geldin; hoş geldin."

Süslü sözlere gerek yok. Bu duyguyu süslemek de imkansız ya zaten! Öyle ki süslenebilseydi eminim senin için giyinirdi en güzel elbiseleri. Papatyaları takardı saçlarına bir bir. Kuşatırdı dört bir yanını en güzel kokularla.

Ben sana anason kokan bir gecenin sabahından armağan ediyorum en güzel merhabamı. En güzel hoş geldinleri sana sunuyorum o gecenin sabahında. Göğsünde açtığım gözlerimin içindeki en sıcak tebessümlerle bakıyorum yüreğinin en derinine.

Tokuşturulan en güzel kadehin "ölümsüzlüğü içtiği an" sunuyorum sana aşkımı.

Hoş geldin sevgilim.

Rüyalarıma, kalbime, evime, ruhuma, her hücreme hoş geldin.

Umut yeşili gözlerle sevgi dolu bakan adam;

Hoş geldin aşka aşık yüreğime.


Aşkla geldin. 

Sahi!

Ne iyi ettin? 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen