Bir Adam Düşünün



Gözlerinizin önünde sevdiğiniz adamın,
Başka kadını sevdiğini düşünün.
Yanıbaşınızda oturup,
Kaçamak sevişlerini...
Yer yer doluşlarını gözlerinin.
Uzaklara dalışlarını düşünün.
Korkmayın!
Ağrılar girmesin kalbinize.
Canlandırın gözünüzün önünde
Her detayına kadar!

Umutlarınızın, aşkınızın başrolü yaptığınız adamın,
Başka kadını sevdiğini düşünün.
Sesinizi de çıkaramıyorsunuz buna.
Aşkınızın karşılığı yok çünkü.
Söyleseniz;
Bir daha göremezsiniz yüzünü.
Bir daha duyamazsınız sesini belki de.

Bir adam düşünün.
Kana kana severken siz onu,
O da kana kana seviyor başka bir ruhu.
En az,
Sizin onu sevdiğiniz kadar...

Acıyor değil mi?
Düşündükçe ağrılar giriyor kalbinize.
Gözlerinizi yaşlar acıtıyor belki
Akmasın diye sıktıkça siz.
Dualar ediyorsunuz belki de
Görmemek için.

Peki bunun gerçek olduğunu düşündünüz mü hiç?
Bir kadının bu denli yandığını anlayabildiniz mi?
Gururlu bir kadın bunu kabullenir mi?
Çeker mi sineye?
Taş basar mı kalbine?
O diye yastıklara sarılır mı
Onunla uyuduğu her geceyi düşünerek?

Tüm bunları okurken ne düşündüyseniz, bin katını ben hissediyorum. Paramparça kalbim. Canım yanıyor, sıkışıyor ruhum. Huzurum kaçıyor. Gözlerimi sıkıyorum akmasın diye yaşlarım. Söküp atıyorum ciğerimi de gram olsun vazgeçemiyorum ondan. Sevmesem daha mı iyi? Onu da bilmiyorum. Yana yana, kana kana seviyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen