Bayım

Hayır bayım!
Karıştırdınız sanırım beni başka biriyle.
Yahut birileriyle.
Celladınız olmaya gelmedim ben.
Umuttan küçük demetler verip,
Alıştığınız an almayacağım umutlarınızı ellerinizden.
Güneşin doğacağı sözünü vermişsem;
Gecenin en zifirisinde bile doğuracağım güneşi
Sizin için.
Yeni intiharlar öğretmek değil amacım.
Kalbinize hançer saplamaya hiç niyetim yok.
Evrenin kıskandığı gözlerinizden
Yaşlar da dökmeyeceğim inci inci.
Ağrılarla sınamayacağım beyninizi.
İncecik parmaklarınızı yumruk yapıp,
Duvarlarla da buluşturmayacağım.
Avuçlarınızı öpeceğim bunun yerine.
Başınızı dizlerime koyacağım bayım!
Sabaha kadar saçlarınızı okşayacağım.
Gözlerinizin içine içine konuşacağım içimden.
İçimden şiirler yazacağım size.
Ve yine içimden okuyacağım.
Yakınınızda olacağım her zaman.
Kötü olduğunuzu düşünürsem,
Koşup geleceğim gecenin köründe.
Ağladığınızı görmemek için
Kör edeceğim gözlerimi.
Tebessümünüzle yeniden göreceğim sizi.

Hayır bayım!
Ben dokunduğumda;
Yakmayacağım canınızı.
Bir telini bile kırmadan seveceğim saçlarınızı.
Dokunursam;
Yakmayacağım kalbinizi.
Buzlara da sokmayacağım.
Sıcacık olacak ruhunuz.
Boynunuz bayım!
Aşk kokacak.

Kalbimi sökeceğim bayım!
Avuçlarınıza koyacağım usulca.
Size güveniyorum bayım.
Acıtmadan bakacaksınız ona.
Ve bayım!
Siz baktıkça büyüyecek aşkım!
Siz dokundukça sarılacak yaralarım.
Bütün umutlarımı sereceğim ayaklarınıza.
İncinmeyin diye
Kendimi inciteceğim gerekirse.
Sizi çok seveceğim bayım!
Az kalır çok.
Ben, size tapacağım!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen