ASK KENTIM

İçimde bir tufana davetiye çıkaran heceler var. Dizeler var haykıran 'SEN' diye diye. Ve bir his var kalbimde. Sevda neymiş, niyeymiş? Var olan tüm şiirleri yakıp yıkan... Aşkı yeniden yaratan bir his... Bir başına var olan, günden güne çoğalan kocaman bir his!

Bir kalp var ait olduğum. Ait olmaktan ziyade BEN olduğum bir kalp! Aşk olduğum!
Aşk olsun sana adam!
Sana bu gönülden sevda olsun bütün aşkları utandıran!

Sen olsun başkentim. Aşk kentim yalnız sen olsun.
BİR ÖMÜR...

Umut olsun ve huzur! Sözlükteki anlamı kıskandıracak boyuttan!

Dün de sen!
Bugün de sen!
Yarın da sen!
Umut da sen!
Hayal de sen!
Yakamda sen!
Acım da sen!
Yasım da sen!
Huzur da sen! 
Günüm de sen!
Gecem de sen!
İçim de sen!
Dışım da sen!
Ölüm de sen! 
Yasam da sen!

Ah bir bilsen!


Gönlümde oturduğun yeri biliyor musun sevgilim?
Farkında mısın sahip olduğun merkezin
Ve hep sahip olacağın?
Bir ömür!!!

Seni seviyorum aşk! Kalbimdeki yerini seviyorum. Kalbimdeki izlerini seviyorum senin. 
Sendeki beni seviyorum ve bizi!
Bizi çok seviyorum aşk! 

Ay dönümümüzün birincisi. 
Kalbimin tek sahibi!
İyi ki geldin aşk. 
Sahi ne iyi ettin de geldin!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen