ADAMA IKI SATIR

Sevgilim benim;

Gelişiyle darmadağın hayatımı bir anda toparlayan; kalbime, evime, yaşamıma yeni anlamlar katıp huzurun bin bir tonuna boyayan adam!

Yanı başında su gibi akan zamanlarımız var bizim. Aslına bakarsan, senin yanında geçen günlerin hepsi su gibi! Geçtim dakikaları, saatleri...

Kısacık, küçücük zamanda; kocaman yer ettin kalbimde. Kalbimde ve bana ait her yerde... Bana ait her şeyde, sana ait her şeyden biraz var. Aslına bakarsan; birazdan fazla var.

Umudun nasıl bir şey olduğunu öğrendim ben. Bir adamın nasıl sevileceğini öğrendim. Her an onu düşünmeyi öğrendim mesela. Her saniye yanı başında olmayı istemeyi...

Hayallerime başrol verdim sonunda. Hayatımın ana karakteri işte tam da burada. SOL YANIMDA...

Ömrün; ömrüme, ellerin; ellerime, kalbin; kalbime karışsın sevgilim. Karışsın ve sonsuza dek öyle kalsın.

Seni seviyorum adam. Seni çok seviyorum.

                                                                                               KÜCÜGÜN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen