Masallar



Masallar... Masal kahramanları, prensler, prensesler, yedi cüceler, periler...

Her daim birbirine kavuşan, her daim birbirini bulan o büyülü aşklar...

Yapılan onca kara lanet karşısında yalnızca inanan ve aşkla dolu olan yüreklerle son bulan acılar...

Neden varlar?

Çocukluğumuzda dinleyerek uyuya kaldığımız masallar, büyüdüğümüzde de merakımız yüzünden bırakmıyor peşimizi. Çocukluğumda bıraktığım her masal kahramanını yeniden aldım hayatıma teker teker. Çünkü bir dizi izledim. Her sezonu en az yirmi üç bölümden oluşan ve şimdiye kadar yedi sezonu geride bırakmış olan bir dizi... 

Çocukken öğrendiğim, bildiğim, bilmediğim onca masal kahramanını aldım hayatıma bir çırpıda. Her zaman birbirlerini buluşlarını hayranlıkla izledim. Ölümün bile önüne geçişlerini gördüm. Ciddi ciddi bir kalbi ikiye bölüp ikisini birden yaşatmayı izledim. Canavarlarla nasıl savaştıklarını ve tüm o savaşlarda bir an olsun birbirlerinin elini bırakmamalarını...

Kötü adamların aşkla karşılaştıkları an içlerinden çıkan iyilik perilerini, sevdiği kadın uğruna dünyalara göğüs gerenleri...

Hikayesini yaratmak için başka denizlere yelken açan kaptanları gördüm. Bir hikayeye sahip olabilmek için onca tehlikenin içine hiç düşünmeden atlayışlarını...

Bunları izledikçe umut doldum. Kendimi eşleştirdim o masal kahramanlarıyla. Her daim sevdiğine kavuşan pamuk prenses değildim. Kötü adamlar hiç olmadım. Lanetleri yapan kötü kraliçeler de değildim. 

Ben bir hikayeye sahip olmayan ama uğruna tehlikelere de atlayamayacak olan biriydim. 

Korkuyorum. Hayatımın altını üstüne getirdiğimde altının üstünden daha kötü olmasından korkuyorum. Yeni birini tanımaktan korkuyorum. Çünkü hep incitiliyorum. Aşık olmaktan korkmuyorum. Ama olduğum zaman yanıtsız bırakılmaktan korkuyorum.

Her daim kavuşabileceğim bir prense sahip olamadan yitip gitmekten korkuyorum. Hayallerimi, kafamda kurduğum dünyayı, umutlarımı yaşayamadan ölmek istemiyorum.

Aşık olduğum adamın konuşma talebinden kötü bir şey çıkmasından korkuyorum. "Olmuyor..." demesini istemiyorum. Çünkü o zaman ne yaparım hiç bilmiyorum. Çünkü kaybetmeyi istemiyorum artık. Hayatımın kazandığım dönemine geçmek istiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen