Bir Tek Sen

Ben sana söverim de şimdi, toplum buna hazır değil.
Çünkü severim ben seni.
Varımla, yoğumla severim.
Toplum buna alışık.
İnsanlar bunu bildi kaç zamandır.
Kolay kolay da değiştiremezsin toplumun yargılarını.

Yani ben ki sanatı sanat için savunan,
Şimdi toplum içindir diyorum sanat.
Diyorum ki ben,
Yokluğun toplum içindir.
Yok ol diyorum yani.
Benim için değil,
İnsanlığın yararı için terk et diyorum bu dünyayı.
Sensiz dönmeyen bir dünyam yok zaten.
Sensiz mutsuz da değilim.
Ağlamıyorum da ulu orta her yerde.

Yalnızca nefretimi kusuyorum ben sana.
Tıka basa varlığınla doldurduğun hayatımdan,
Zehri atıyorum yalnızca.
Seni atıyorum.
Bir tek seni.
Nefret ediyorum.
Bir tek senden.
Ve yok ol istiyorum.
Bir tek sen.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen