Sayet Olursem Bu Gece

Şayet;
Ölürsem ben bu gece,
Kim bilecek nedenini?
Beni öldürenin ne olduğunu bilen var mı?
Günden güne ölüyorum.
Hisseden var mı?

Ne yazacak otopsi?
Kan kaybı yahut kalp krizi.
Kim bilecek için için eriyip tükendiğimi?
Kim bilecek
Kalbimin taşıdığı onlarca hüznü?
Onlarca gözyaşını ve 
Bu güne kadar milyon defa öldüğümü?

Gidersem öksüz mü kalır dağlar?
Yarım mı kalır şarkılar?
Çıkar mı nazı çekecek biri daha?
Peki yaşar mı Çağla her gün ölürken içten içe?
Bir daha gülebilir mi bu gece?
Bir sabah daha olur 
Ve doğar mı güneş evime?
Mutluluk yanaşır mı sineme?

Ben ölürsem bu gece,
Kimse bilmez beni öldüreni.
Ölürsem şayet,
Cinayete kurbandır bir tek.
Ve bir katilim var.
Nefeslerimi, umutlarımı, kalbimi
Çalan,
Paramparça yapan bir katilim var.

Yüzü bende kaldı.
Çiçekler susuz,
Şarkılar yarım.
Sevdaya dair her şey yarım.

Bir şarkı bitti
Ve bir şiir yarım.
Umut, huzur, tebessüm
Hepsi yarım.
Sevdiğim şehir yarım artık.
Kalbim, yarım.

Faili sensin.
Katilim sensin.
Aşık olduğum adamdır katilim.
O sensin.

"Dağlar öksüz kalır, gitme. Yıldızlar azalır, gitme. Bu şarkı yarım kalır, gitme. Yüzün bende kalır, gitme. Çiçek susuz kalır. Gitme."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen