Tıpkı Ben

Nerden tanıyorum seni? Yüzün tıpkı ben gibi. Onlarca acı yüklenmiş omzuna ve kırışmış alnın. Bir şeyler düşünüyorsun belli ki. Kaşların çatık, uzaklara dalıp gidiyorsun tıpkı benim gibi.

Bu düşünceler yabancı değil. Gözlerin hiç değil. Daha önce görmüşüm sanki. Sevmeye yeltenmemişim ama. Uçurumlar korkutur hep beni. Ve onlar birer uçurum. Yapmam gerekenin ne olduğunu bilmiyorum aslına bakarsan.

Baksam, intiharların en büyüğü. Bakmasam da yavaş yavaş çağırırım ölümü.

Ne yaparsam yapayım, öldüreceksin beni. Tanıyorum seni. Hiç yabancı değil gözlerin. Bakışların yabancı değil. Sen yabancı değilsin bana. Kalbim, sana yabancı değil.

Tanıyorum da bulamıyorum bir türlü seni daha önce nerede sevdiğimi. Ne zaman incelediğimi yüzünü bilmiyorum aslına bakarsan.

Hatırlat bana.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen