Hoş Geldin Adam





Merhaba adam

Kalbimi sızlattığı ilk anı unutmadığım

Bunca zaman kendime sakladığım

Merhaba!

Zamansız, apar topar gelişinden belli yüreğinin derinliği. Yüzündeki kargaşadan, sesindeki heyecandan... Kalbimdeki çiçeklerden belli gelişin. Geceme saçtığın yıldızlardan...
Attığım adımları, yürüdüğüm yolları ezberlememden belli. Saydığım saatlerden bazen... Bazen de daralan nefesimden, ritmini şaşıran kalbimden...

Seninle süslenen uykularımdan, mutluluk dolan gamze çukurlarımdan belli. 

Attığım büyük adımlardan...

Ne de güzel darmaduman ettin beni!

Hayatımın altı, üstünden ne de güzelmiş öyle!

Hoş geldin adam!

Paldır küldür girdin bütün hücrelerime. Güneş oldun üşümüş kalbime ve huzurla doldurdun benliğimi. Umut saçtın; her saniyeme.

Ne güzel geldin adam!

Senden önce ne yaptığımı unuttum. Nasıl soluk almışım bunca zaman? Varlığınla dolan solumu nereye yaslamışım ve nasıl yaşamışım seni hiç tanımadan? 

Ruhumu, ruhuna yasladım ve kapattım gözlerimi. 

Hiç düşünmeden dokundum avuçlarına

İyi ki!

Ve sevdim seni.

İçinde sen olan her şeyi çok sevdim. 

Yüzünün her santimini, saçlarının her telini, kalbinin her hücresini sevdim

İyi ki!

Ne güzel geldin adam!

Kalbimi bıraktım avuçlarına;

Hiç korkmadan.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Fotoğraf Karesi

Olmuyor

Sana Rağmen